Nieuwe huisstijl voor Hartpatiënten Nederland!


Hartpatiënten Nederland heeft sinds oktober een geheel nieuwe huisstijl. Creative Impact Point werd midden 2019 gevraagd om i.s.m. Yvonne (vormgeefster bij Hartpatiënten Nederland ) eens te kijken of de uitstraling van hun toenmalige logo. Paste het nog bij de 3 nieuwe peilers die Hartpatiënten Nederland naar buiten wilde communiceren. Conclusie... NEE! Na aanleiding van de communicatie strategie van Maes Motké Marketing werd er door Creative Impact Point een nieuwe huisstijl ontwikkeld. Deze werd reeds afgerond en goedgekeurd in december 2019... maar voordat het bekend gemaakt werd moest er eerst nog hard gewerkt worden aan de nieuwe website en het nieuwe magazine zodat alles in een keer gepresenteerd kon worden.

Het nieuwe frisse logo straalt een eenheid uit. De hartpatiënt centraal in zijn of haar omgeving. Hartpatiënt ben je namelijk nooit alleen. Je familie, vrienden en collega's krijgen er allemaal mee te maken ook al hebben ze het zelf niet. Allen één in het hart met aandacht en liefde en vol energie om een zo normaal mogelijk leven te leiden. Het is een simpel en sterk beeldmerk geworden en de kleuren zijn warm maar ook zakelijk. Hartpatiënten Nederland signaleert en informeert, verbindt en begeleidt en het adviseert.

Dit alles als volledig onafhankelijk instituut.

Creative Impact Point wenst Hartpatiënten Nederland heel veel plezier en succes met hun nieuwe uitstraling en dat het veel nieuwe donateur mag opleveren!